Subject: FW: Lõppdokument
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Nov 2023 12:30:58 +0200

registreerimiseks

From: Kangro, Kunnar <[email-masked]>
Sent: Friday, November 24, 2023 12:29 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Lõppdokument

Tere

Muudetud projekt manuses. Täpsustan veelkord, et ainus muutus on tee nr 65 
km 41,74-41,88 juures – muus oas on projekt sama. Loodetavasti saate uue 
kooskõlastuse edastada esimesel võimalusel, et saaksime maalepingute 
sõlmimisega edasi liikuda.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 24. november 2023 10:55
To: Kangro, Kunnar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lõppdokument

Jah, muudetud pr tuleb esitada täies mahus uuesti kooskõlastamisele.

From: Kangro, Kunnar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 24, 2023 10:29 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lõppdokument

Tere

Selge! Toome sellisel juhul kaabli kattuvate piiridega alast välja 
täielikult TRAMi maale. Olukord nähtav manuses oleval joonisel vaadetel 15 
ja 16. Kas on vajalik täielikult projekt uuesti kooskõlastamiseks saata? 
Muus osas jääb kõik samaks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 23. november 2023 16:53
To: Kangro, Kunnar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lõppdokument

Edastan alloleva TRAM-i seisukoha.

From: Tiit Harjak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 23, 2023 4:34 PM
To: Ene Kõiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lõppdokument

Tervitused,
jah, oleme selliselt kokku leppinud, et kattuvate piiridega aladele 
kooskõlastusi ei anna.

St projekteerijale tuleks anda info, et sellise paigutusega kaabli osas 
kasutusõigust seada ei saa enne kui piirid on kindlaks määratud. St ei saa 
ka selliselt ehitada. Piiride kindlakstegemiseni jõudmine võib võtta 
määramatu aja. Kui on soov kiiremini projektiga edasi minna, siis tuleks 
projekt ümber teha, vastava kattuvusega ala vältides.

Peeter, palun anna selline seisukoht projekteerijale edasi.

Parimat,

Tiit

From: Ene Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 23, 2023 12:14 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lõppdokument

Tere

Meil oli kokkulepe, et kattuvuste osas me kooskõlastust välja ei anna? 
Kattuvus on ulatuslik ja puudutab ka järgmist kinnistut (ei ole küll 
projekti osa).

Kuivõrd on tegemist aerofotogeodeetilise ja plaani ning kaardi materjali 
järgi vormistatud kattumistega, saab otsuse teha vaid piiride 
kindlakstegemisega. Riik sellest tegevustest antud juhul huvitatud ei ole, 
kuivõrd puuduvad vahendid. Kuni kattuvust likvideeritud ei ole. on omand 
vaidluse all.

Tervitades

Ene

From: Kangro, Kunnar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 22, 2023 11:25 AM
To: Ene Kõiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: FW: Lõppdokument

Tere

Elektrilevi maateenuse inimene võttis eile ühendust ja andis märku, et 
katastriüksustega (Kopli kinnistu ja TRAMi maa) on mingi segadus (tee nr 65 
km 41,73-41,86 lõigul) ja sellest tulenevalt ei saa enne IKÕd sõlmida. 
Suhtlesin täna Maa-ameti katastri registriosakonnaga ning seal öeldi, et 
peaksime lähtuma erakinnistu piiridest. Sisuliselt TRAMi jaoks tähendab see 
seda, et üks IKÕ plaan jääb lihtsalt ära.

Suhtlesin Peeter Uiboga just ja uurisin talt, et kas see eeldab ka projekti 
uuesti kooskõlastamist. Tema arvates see vajalik ei ole, aga palus maa 
osakonnalt üle uurida. Seega palun teie seisukohta. Aitäh!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Kangro, Kunnar
Sent: kolmapäev, 22. november 2023 10:39
To: 'Peeter Uibo' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Lõppdokument

Tere

IKÕ lepinguid sõlmides tuli ilmsiks asjaolu, et ühes lõigus on topelt 
katastriüksused (tee nr 65 km 41,73-41,86). Uurisin Maa-ametist järgi, et 
kuidas antud olukorras edasi peaksime minema. Nende sõnul peaksime lähtuma 
erakinnistu piiridest. Ühessõnaga muutuvad osaliselt kilometraažid, kus 
kaabel kulgeb teemaal. Kas pean projekti uuesti täies mahus 
kooskõlastamiseks saatma?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 28. august 2023 12:37
To: Kangro, Kunnar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigiteede nr 65, 18226, 18206, 
18191 ja 18192 maaüksuste piires ja teede kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 28.08.2023

Registreerimise number: 7.1-2/23/17957-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>